maandag 21 januari 2013

[Naruto vol.31] Chapter 274 Onbereikbare Droom

Naruto Volume 31

Chapter 274 Onbereikbare Droom

Nederlandse vertaling door Ranyaku
(Dutch scanlation by Ranyaku)

Deze vertaling is niet bedoeld ter vervanging van de officiële uitgaves. De download link naar de scanlation zal daarom verwijderd worden als het volume desbetreffende volume is uitgegeven. Steun de auteur door het aanschaffen van de officiële manga volumes zodra deze beschikbaar zijn. 

Het gebruik van deze vertaling voor commerciële doeleinden (etc.) of het plaatsen ervan op andere sites is niet toegestaan zonder toestemming van de vertaler!


---------

NEDERLANDSE VERTALING

PAGINA 1 (47)
Nummer 274: Onbereikbare droom

PAGINA 2 (48)
Sakura: *hijg hijg hijg*
Chiyo: "Sakura!!"
Chiyo: "Guh...!"

PAGINA 3 (49)
Sakura: "Snel! Gebruik het tegengif... / Oma Chiyo..."
Sasori: Oh? Je maakt je zelfs nog zorgen om anderen met zo'n wond? / Ik heb je onderschat."
Sakura: "Guh...!"
Sakura: *hijg hijg*

PAGINA 4 (50)
Sasori: "Dit meisje..."
Sasori: "Ze heeft het bloed gestopt en de wond geheeld met het zwaard nog in haar lichaam. / Zo jong al zo bekwaam."
Sakura: "Ugh...!"

PAGINA 5 (51)
Sasori: "Het lijkt erop dat het vergif begint te werken. / Natuurlijk zat er ook gif op dit zwaard."
Sakura: "Het gif verlamt mijn lichaam.../ Ik heb nauwelijks nog controle over mijn chakra." *hijg hijg*
Chiyo: *hijg hijg*

PAGINA 6 (52)
-

PAGINA 7 (53)
Sasori: "Dat mens..."
Sakura: "W-Waarom!?" *hijg hijg*
Sakura: "Guh...!"

PAGINA 8 (54)
Sakura: "Ik laat je niet gaan..."
Chiyo: *hijg hijg*
Sakura: "Oma Chiyo!"

PAGINA 9 (55)
-

PAGINA 10-11 (56-57)
Chiyo: *hijg hijg*

PAGINA 12 (58)
Chiyo: "Je werd te overmoedig aan het eind, Sasori..."
Chiyo: "Je kunt niet meer bewegen. / Ik heb je eindelijk te pakken."
Chiyo: "Het maakt niet uit hoeveel neppe lichamen je hebt. / Als je chakra wilt kunnen gebruiken bestaat er altijd een deel van je lichaam uit vlees en bloed."
Chiyo: "Dat is jouw zwakke punt. / Daarnaast... Alleen het linker deel van de borst ontbreekt in het lichaam van daarnet..."

PAGINA 13 (59)
Chiyo: "Oftwel, het lichaam waarin jij huist is slechts een pop. / Jouw echte lichaam is het deel van je borst dat jouw van chakra voorziet."
Sasori: "Heh..."
Chiyo: *hijg hijg hijg*
Sakura: "Guh!"

PAGINA 14 (60)
Chiyo: "Sakura!"
Chiyo: "Hoe dan ook, laat ik eerst het zwaard verwijderen / en de wond dichtten."

PAGINA 15 (61)
Sakura: "Guh..."
Chiyo: "Houd vol. / Nog een klein stukje."
Sasori: "Het is zinloos... Ik heb een vitaal punt geraakt. / Zelfs zonder het gif zal ze het niet lang volhouden. / Ze heeft teveel bloed verloren."
Sasori: "Aangezien jij ook een medische ninja bent / heb ik gericht op een deel van het lichaam dat niet makkelijk te genezen valt."

PAGINA 16 (62)
Chiyo: "Pfft... We zijn het stadium dat eerste hulp zin heeft al lang voorbij. / Ik probeer haar op dit moment niet te genezen."
Chiyo: "Op dit moment geef ik haar mijn levensenergie. / Het is een reïncarnatietechniek."

PAGINA 17 (63)
Chiyo: "In eerste instantie / had ik jaren gewerkt aan deze techniek voor jou."
Chiyo: *hijg hijg* ? Met deze techniek / zou ik zelfs leven kunnen blazen in een pop."

PAGINA 18 (64)
Chiyo: "In ruil voor het leven van de gebruiker..."

PAGINA 19 (65)
Chiyo: "Maar... / die droom heb ik al lang geleden opgegeven."
Sasori: "...zielig..."


----------

DOWNLOAD 

Wil je chapter 1 t/m 271 ook graag in het Nederlands lezen? Volume 1 t/m 30 zijn officieel uitgegeven door Kana en o.a. te krijgen bij Archonia.com en verschillende stripspeciaalzaken in Nederland en België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten