zaterdag 19 januari 2013

[Naruto vol.31] Chapter 272 Oma Chiyo VS Sasori

Naruto Volume 31

Chapter 272 Oma Chiyo VS Sasori

Nederlandse vertaling door Ranyaku
(Dutch scanlation by Ranyaku)

Deze vertaling is niet bedoeld ter vervanging van de officiële uitgaves. De download link naar de scanlation zal daarom verwijderd worden als het volume desbetreffende volume is uitgegeven. Steun de auteur door het aanschaffen van de officiële manga volumes zodra deze beschikbaar zijn. 

Het gebruik van deze vertaling voor commerciële doeleinden (etc.) of het plaatsen ervan op andere sites is niet toegestaan zonder toestemming van de vertaler!


---------

NEDERLANDSE VERTALING


PAGINA 1 (7)
Nummer 272: Oma Chiyo versus Sasori...!!
 

PAGINA 2 (8)
Sakura: "Oma Chiyo...!"


PAGINA 3 (9)
Sasori: "Hmm..."


PAGINA 4 (10)
Sasori: "Tsk."
Chiyo: "Sakura!"


PAGINA 5 (11)
Sakura: "Shannarou!!"


PAGINA 6 (12)-


PAGINA 7 (13)
Sakura: *hijg hijg* "Ik heb hem verslagen voordat het tegengif was uitgewerkt."
Sakura: "Pfff... Het is gelukt... We hebben hem verslagen!"
Chiyo: "Sakura... Jij... "


PAGINA 8 (14)
-


PAGINA 9 (15)
Chiyo: "Deze techniek die ik mezelf verboden heb. Ik had niet gedacht hem ooit weer the gebruiken. Maar ik heb geen keus."


PAGINA 10-11 (16-17)
Chiyo: "Hiermee maak ik er een eind aan..."


PAGINA 12 (18)
Sasori: "Als verwacht van mijn oma. Aan de hoeveelheid poppen die een speler bestuurt kan diens sterkte worden afgelezen."
Sakura: "Zo-Zoveel..."
Sasori: "Oma Chiyo's geheime techniek 'Yubi no Kazu'... Ik heb de geruchten gehoord... Men zegt dat dit mechanisme u in staat stelde om zonder hulp een compleet kasteel over te nemen."
Sasori: "Shiro Higi Jikki Chikamatsu no Shuu."


(Yubi no kazu: Het aantal vingers)

(Shiro Higi Jikki Chikamatsu no Shuu: Geheime witte techniek: Collectie van Chikamatsu's tien poppen)


PAGINA 13 (19)-


PAGINA 14-15 (20-21)

Sasori: "Hiermee vernietigde ik een compleet land."


PAGINA 16 (22)
Chiyo: "Dit kind... Zo sterk..."
Sasori:" Ik moet toegeven, ook ik ben verbaasd... Dat een klein meisje en een seniele oude vrouw het zolang tegen me volhouden... En dat ik zelfs mijn ultieme techniek uit te kast moet halen..."


PAGINA 17 (23)

Sasori: "Aka Higi Hyakki no Souen... bereid je maar voor."
Chiyo: "Sakura..."


(Aka Higi Hyakki no Souen: Geheime rode techniek: Honderd poppen)

PAGINA 18 (24)
Chiyo: "Het tegengif is allang uitgewerkt... Trek jezelf terug."
Sakura: "U weet hoe ik ben, is het niet? Hoe mijn persoonlijkheid is."


PAGINA 19 (25)
Chiyo: "Je hebt gelijk... Ook qua persoonlijkheid ben je hetzelfde als Tsunade..."
Chiyo: "Goed dan... We maken hier samen een eind aan. Ben je er klaar voor?"
Sakura: "Ja!"


----------

DOWNLOAD SCANLATION 

Wil je chapter 1 t/m 271 ook graag in het Nederlands lezen? Volume 1 t/m 30 zijn officieel uitgegeven door Kana en o.a. te krijgen bij Archonia.com en verschillende stripspeciaalzaken in Nederland en België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten